fredag den 2. oktober 2009

Anna W og crush i COS

Har haft en rigtig dejlig fredag. Var i biografen med min partner in (fashion) crime Julie at se September Issue. Vi elskede den. Jo jo, måske er kritikken om at dokumentøren kunne have gravet lidt dybere sand (men var der så overhovedet blevet en film). Vi labbede det i al tilfælde i os og nød at se ind i de hellige haller, bag kulissen etc. Havde vi kunnet se 7 timers fraklip, havde vi også gjort det ;)
Julie skulle bagefter bytte et tørklæde i COS og jeg tog med for at kigge.
Og den slags fungerer jo rigtig godt for en fuldblodsshopper; 'bare at kigge'.
Kiggede specielt meget på denne kjole







Her er søde Julie foran Vester Vov Vov, hun var lidt af en ruskindshaps i dag med ruskindsvest fra Divided (nyindkøbt som hun tog på til ære for mig) og de flotteste og hyggeligste Dr. Martens med foér (selvfølgelig også i ruskind).



Da jeg kom hjem gik jeg en lang tur med hundene og kiggede på efterårsblade og samlede kastanjer. Og den slags er jo heldigvis ganske gratis. Jeg skal undervise i morgen tidlig, så i aften er jeg Miss Sofakartoffel. Har et par afsnit af Gossip Girl jeg skal have indhentet og så kunne jeg nok også finde på at lure lidt Vild med Tanz ;)


4 kommentarer:

  1. Det var dog en helt igennem fantastisk kjole.. hvad kostede den? Den skal jeg vist ind og kigge lidt nærmere på :-P

    SvarSlet
  2. hej signe,
    ja den var så vild, og den lignede også en million i virkeligheden. den koster 799 bobs ;)

    SvarSlet
  3. Hmm, jeg tænker om tiden er inde til at vi to skal have venindekjoler? Den er jo fantastisk fin!

    SvarSlet
  4. Det tror jeg da helt sikkert at tiden er moden til. Og så synes jeg at vi skal tage på La Glace og spise lagkage iført vores ens kjoler, som to hyggelige tanter. Er der COS i Amsterdam? For så må du fluks købe en ;)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails